miercuri, 21 septembrie 2016


Ziua 2

Azi am inceput ziua prost si a avut tendinta sa continue la fel....
Din fericire lucrurile au inceput sa se aseze si astfel si starea mea s-a schimbat...

Observ insa ca imi este foarte usor sa trec de la o stare la alta, de la liniste interioara la agitatie aparent fara logica sau la tristete

Si nu pot sa ma intreb de ce oscilez asa de tare. Partea buna este ca imi revin repede si ma pot controla mai usor... mult mai usor decat pana acum...

Sper sa continui la fel

Ziua a continuat bine... date fiind conditiile. Cu toate astea nu imi recunosc slabiciunile si nu stiu cum de am ajuns aici, desi ma credeam mult mai puternica de atat. Exista in viata fiecarei persoane un moment in care se simte pierduta, lipsita de scop si de directie. Uneori simti ca ai tot si, in acelasi timp, simti ca nu ai nimic. Daca privesti in jurul tau vezi ca ai cam tot ce iti poti dori - casa, masa, familie, job, ceva banuti - dar nu ai exact ceea ce te-ar face fericit/a in acel moment... si partea ciudata este ca nu stii ce anume te-ar face fericit/a.... Stii doar ca iti lipseste!

Asa am fost azi! Sunt recunoascatoare pentru ce am... dar imi lipseste ceva!
Cine ma poate ajuta sa aflu ce?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu drag si opiniile voastre!