luni, 26 septembrie 2016

Suntem prea ocupati sa ne mai gandim la noi?


In weekend nu am scris, caci am fost prinsa cu diverse si, din fericire, nu am avut timp sa ma mai gandesc la ale mele...Cu toate astea s-au strecurat multe ganduri aiurea, care mi-au dat starea aia de gol si de nemultumire. Citeam undeva ca nu conteaza la cine/ce te gandesti  seara cand esti singur, ci cel/cea/ceea de care ti-e dor atunci cand nu ai timp, cand esti prins cu alte treburi si totusi gandul ala se poate strecura atat de usor. Si asa este.... Cand ne dorim ceva cu adevarat, acest lucru ne insoteste mereu, nu numai atunci cand ai timp si mintea libera sau cand te simti singur si vrei pe cineva.

Un cuvant, o expresie, o melodie, un loc... totul si orice iti poate aminti ceea ce doresti si incerci sa tii ascuns adanc in sufletul tau. O melodie pe care altadata o ascultai pe repeat acum iti este pumnal in inima si nu mai poti sa o auzi nici macar accidental.

Mda, asta este viata, singuri ne-o complicam de cele mai multe ori, singuri facem alegeri de care nu suntem mandrii mai apoi, dar pe care nu le mai putem schimba. Alteori facem alegeri care nu sunt probabil cele mai corecte - in acceptiunea societatii - dar care pe noi ne fac fericiti. Cei mai fericiti. Si apoi, cand totul se intoarce impotriva noastra, uneori regretam, alteori nu... insa de fiecare data suferim... dar nu ne invatam minte... niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu drag si opiniile voastre!