marți, 20 septembrie 2016

Prima zi de... jurnal

Ziua 1 a restului vietii mele

Azi am decis pentru a mia oara ca nu voi lasa nimic sa ma afecteze si ca voi fi fericita, indiferent de ceea ce se intampla in afara mea. Sunt singura responsabila pentru ceea ce simt si traiesc, asa ca tot singura trebuie sa imi port de grija.

Azi am avut o zi buna... cred. Am fost la deschiderea Starbucks in Craiova, ceea ce a fost un lucru bun, caci m-a adus aproape de amici si am vazut ce se intampla la astfel de evenimente, in spatele usilor inchise. - Concluzia a fost ca, daca nu sunt prezenta 100% la ceea ce fac, pierd 90% din distractie/informatie/oameni si socializare si nu e bine. Asa ca, de notat pe lista de ToDo: Lasa naibii telefonul si fii prezenta!

Alergatul prin oras cu diverse treburi si cu un picior schiop mi-a reamintit ce bine este sa nu stai inchis si sa te implici in multe lucruri care iti aduc beneficii. Statul inchisa in casa/birou nu e de mine.

Cu psihicul sunt ceva mai bine... Ne dam parte in parte... dar am inceput sa ma pricep si ies invingatoare tot mai des din confruntarea cu el. Sunt pe calea cea buna :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept cu drag si opiniile voastre!